Archief algemeen Column vrijheid Uitnodiging Jonge Kind Bijeenkomsten 2024-2025 Project ON3 2024-2025 info voor de school Beleidskader definiering inclusief onderwijs 3e voortgangsrapportage passend onderwijs 2023 Voorjaarsnota brief aan gemeenteraad – jeugdpartners Inbreng commissiedebat Passend Onderwijs 29 mei 2024 Column samenwerken in de wijk Nieuwkomersspecialisten basisonderwijs Kamerbrief stand van zaken nieuwkomersonderwijs – april 2024 Position paper ’10 jaar passend onderwijs’ Utrechtse Onderwijsagenda – Werkagenda 2024-2027 Handreiking kwaliteit Samenwerkingsverbanden Uitnodiging Jonge Kind Bijeenkomsten – voorjaar 2024 Inhoudelijk jaarplan 2024 Werkatelier Wel in ontwikkeling – september 2023 Blokkenschema en plattegrond – Stedelijk IB netwerk – 3 oktober 2023 Tijdpad ondersteuningsplan 2024-2028 SWV Utrecht PO Theoretisch-kader-onderbouwing-advies-tbv-het-onderwijs-aan-nieuwkomers-Utrecht-PO-09-06-2022 Advies-tbv-het-onderwijs-aan-nieuwkomers-Utrecht-PO-23-06-2022-PUBLIEKSVERSIE Themabrochure Dubbel Bijzonder DOE-kaart TOP Dossier loket – versnelde route Regioportet – Rapportage onderzoek naar dekkend aanbod Utrecht Brief voor basisscholen Wijkkinderraad Onderwijszorgcontinuüm en vrijstellingen in Utrecht – april 2023 Rapportage onderzoek naar dekkend aanbod – Utrecht Brief Samen duurzaam investeren in onze wijken – maart 2023 Visie onderwijs aan meer- en hoogbegaafde leerlingen – vastgesteld Doorontwikkeling Kernpartneraanpak – september 2022 Werkagenda verbinding regulier – speciaal – 2022-2023 Startnotitie wijkportretten | Gemeente Utrecht en SWV Utrecht PO Visualisatie Inclusiever Onderwijs – Stedelijk IB Netwerk – februari 2023 Presentatie Stedelijk IB Netwerk – SWV Utrecht PO – februari 2023 Plan van Aanpak – Versterking kwaliteit netwerkorganisatie UTRECHT AGENDEERT – 27 oktober 2021 Brief | noodzaak voor samenhangende aanpak voor onderwijs aan nieuwkomers Brief | samen impact maken in de wijk Inhoudelijk jaarplan 2023 – DEF Stedelijk-IB-Netwerk-expertise-delen